رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله: خَيرُ العِلمِ ما نَفَعَ
(بهترین علم، آن است که مفید باشد.)
وبگاه رسمی دکتر حمید سپهر
صفحه نخست
دکتر حمید سپهر
درباره دکتر
تجارب اجرایی
تجارب آموزشی
هدایت پایان نامهها
طرحهای پژوهشی
چاپ مقالات
مقاله در همایشها
ترجمه و تالیف
دستاوردها و خدمات
کتابها
مشکلات ویژه یادگیری
درباره مشکلات یادگیری
تجارب اجرایی و آموزشی
پایان نامه ارشد
پایان نامه دکتری
هدایت پایان نامههای دانشجویی
طرحهای پژوهشی
طلوع امید
درباره طلوع امید
مشکلات یادگیری
گالری تصاویر
مربیان
شرح حال
کودکان و نوجوانان با مشکلات رفتاری
رویکرد خودسازماندهی
حقوق و رفاه کودکان
درباره رفاه و حقوق کودکان
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
سازمان بهزیستی
طرحهای اجرایی
طرحهای پژوهشی
کانون اصلاح و تربیت
کودکان زیر ۶ سال
دستاوردهای بین المللی
کانون ولیعصر(عج)
درباره کانون
کودکان بی سرپرست و محروم
شرح حال کودکان ولیعصر(عج)
گفتگو
اسناد و مقالات
تماس با ما
hsepehr@yazd.ac.ir
ارتباط مستقیم
شرح حال کودکان طلوع امید
مطالع موردی اول
کار مستمر با خانواده و مدرسه از مبانی روش پیشگیری و درمان مشکلات یادگیری در مرکز طلوع امید است.
ادامه ...
مطالعه موردی دوم
پایش منظم و مستمر فرآیند کار با کودکان از برنامههای مرکز طلوع امید است.
ادامه ...
مطالعه موردی سوم
نمونهای از استفاده از روش خودسازماندهی در درمان مشکلات سوادآموزی
ادامه ...
مطالعه موردی چهارم
کاربرد راهبردهای پیشگیری و رفع مشکلات یادگیری و روش ها و اولویتها
ادامه ...
مطالعه موردی پنجم
استفاده از رویکرد کل زبان در اموزش خواندن و تلاش برای تقویت زبان فارسی
ادامه ...
مطالعه موردی ششم
کار کردن از سطح زندگی و پیگیری تداوم حذف تنبیه
ادامه ...
مطالعه موردی هفتم
ابراهیم کودکی با هوش که از مدرسه عادی اخراج ومحکوم به تحصیل در مدرسه استثنایی شده بود.
ادامه ...
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر سپهر میباشد.
برنامه نویسی و طراحی سایت در یزد