مقاله های کنفرانسی


"تغييرات تاريخی در رويكرد نسبت به توانبخشی عقب ماندگان ذهنی"، اولين سمينار دانشجويی "يافته های جديد در توانبخشی و كاربرد آنها"، اسفند 1375، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی

[1]

"مطالعه خصلت چند وجهی فراگيری خواندن و رشد خودسازماندهی در كودكان"، ارائه شده در "نخستين كنگره انجمن روانشناسی ايران"، 1376، انجمن روانشناسی ايران

[2]

"پرستار و توانبخشی اجتماعی" ، كنگره سراسری پرستاری توانبخشی، بهمن 1378، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی

[3]

"مقدمه ای بر حقوق اجتماعی معلولين" ارائه شده در كارگاه آموزشی  "حقوق افراد داراي معلوليت" دانشكده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران آبان 1379

[4]

"نهضت شامل سازی و رابطه آن با حقوق كودكان با نيازهای ويژه"، ارائه شده در همايش "حقوق كودكان معلول در ايران"، دی ماه 1379،  دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی

[5]

"نظارت همگانی و خودسازماندهی اجتماعی" در نخستين همايش تخصصی ناجا و نظارت همگانی، ارديبهشت 1382، تهران، دانشگاه تربيت مدرس

[6]

"خط تلفن تماس مستقيم: آموزه های يك طرح اجرايی"  همايش بررسي پديده كودك آزاري، تهران، خرداد 1383، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی

[7]

Sepehr H, 1995, ‘Investigation into self-organisation and literacy learning by pupils with EBD’ in  The fourth International Special Education Congress, Birmingham, England`

[8]

Sepehr H 2008 `Multi-modal process of self-organisation and literacy learning: cross-cultural case studies` in  Identities, Cultures and Literacies:  Proceedings of the UKLA 4th International Conference, Liverpool Hope University

[9]

پذیرش مقاله در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی جامعه محلی – بارسلون - 2012

[10]