تحصیلات دکتری: روانشناسی يادگيری (یادگیری انسان) دانشگاه برونل– لندن– انگلستان- 1994 عنوان پایان نامه: A Conversational Research in Self-Organisation and Learning by Pupils with Emotional and Behavioural Difficulties کارشناسی ارشد: تعليم و تربيت دانشگاه برونل– لندن– انگلستان- 1991 عنوان پایان نامه: An Investigation into the Use of Microcomputer Software to Support the Learning of Literacy Skills by Pupils with Specific Learning Difficulties (Dyslexia) کارشناسی: مهندسی برق و سيستمها دانشگاه ساسكس– برايتون– انگلستان- 1974 دیپلم: آموزش انگليسی به عنوان زبان دوم موسسه International House– لندن – 1982 دیپلم: آموزش كودكان با مشكلات يادگيری بنياد مطالعه در يادگيری و بازآموزی- مادريد– اسپانيا– 1983 دوره های مطالعاتی: 3 ماهه "سازمان بهداشت جهانی" در زمينه Self-organised Learning and Quality in Social Services for Children انگلستان - 1980 كارگاه برنامه ريزی منطقه ای يونيسف "آموزش براي همه" (برنامه ملی رشد و پرورش كودكان زير 6 سال)، اردن – تيرماه 1380 شركت در کارگاه علمی - کاربردی "كودكان در شرايط دشوار" به نمايندگی از يونيسف/ايران - دانشگاه آكسفورد- انگلستان 1379 صندوق بين المللی كودكان (يونيسف) "طرحهای كودكان خيابانی در هند" – مهر ماه 1380 ساختار حمايت از حقوق كودك" (وزارت امور خارجه و يونيسف)– آفريقای جنوبی- آبان 1381