"تغييرات تاريخی در رويكرد نسبت به توانبخشی عقب ماندگان ذهنی"، اولين سمينار دانشجويی "يافته های جديد در توانبخشی و كاربرد آنها"، اسفند 1375، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی
|
[1] |
"مطالعه خصلت چند وجهی فراگيری خواندن و رشد خودسازماندهی در كودكان"، ارائه شده در "نخستين كنگره انجمن روانشناسی ايران"، 1376، انجمن روانشناسی ايران
|
[2] |
"پرستار و توانبخشی اجتماعی" ، كنگره سراسری پرستاری توانبخشی، بهمن 1378، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی
|
[3] |
"مقدمه ای بر حقوق اجتماعی معلولين" ارائه شده در كارگاه آموزشی "حقوق افراد داراي معلوليت" دانشكده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران – آبان 1379
|
[4] |
"نهضت شامل سازی و رابطه آن با حقوق كودكان با نيازهای ويژه"، ارائه شده در همايش "حقوق كودكان معلول در ايران"، دی ماه 1379، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی
|
[5] |
"نظارت همگانی و خودسازماندهی اجتماعی" در نخستين همايش تخصصی ناجا و نظارت همگانی، ارديبهشت 1382، تهران، دانشگاه تربيت مدرس
|
[6] |
"خط تلفن تماس مستقيم: آموزه های يك طرح اجرايی" همايش بررسي پديده كودك آزاري، تهران، خرداد 1383، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی
|
[7] |
Sepehr H, 1995, ‘Investigation into self-organisation and literacy learning by pupils with EBD’ in The fourth International Special Education Congress, Birmingham, England`
|
[8] |
Sepehr H 2008 `Multi-modal process of self-organisation and literacy learning: cross-cultural case studies` in Identities, Cultures and Literacies: Proceedings of the UKLA 4th International Conference, Liverpool Hope University
|
[9] |
پذیرش مقاله در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی جامعه محلی – بارسلون - 2012
|
[10] |