"کار تیمی و رفتار سازمانی در مراقبت شبانه روزی از کودکان"، کاوش نامه، شماره 7 و 8 ، مجله علوم انسانی دانشگاه یزد
|
[1] |
"سواد آموزی و كودكان پيش از دبستان"، مجموعه مقالات "كنگره علمی كودكان پيش دبستانی"، آبان 1378، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی
|
[2] |
"كودكان و رفاه اجتماعی روستايی"، مجموعه مقالات سومين همايش "جايگاه روستا در فرآيند رفاه اجتماعی"، اسفند 1379، دفتر امور بهزيستی روستايی – سازمان بهزيستی كشور
|
[3] |
"مروری بر پژوهشهای انجام شده در ايران در زمينه مراقبت شبانه روزی از كودكان"، مجموعه مقالات اولين همايش علمی مراقبت شبانه روزی از كودكان، دانشگاه شهيد بهشتی، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی و يونيسف، تهران 1379
|
[4] |
"خط تلفن امداد به عنوان ابزار حفاظت از حقوق كودكان در مراقبت شبانه روزی"، مجموعه مقالات اولين همايش علمی مراقبت شبانه روزی از كودكان، دانشگاه شهيد بهشتی، دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی و يونيسف، تهران 1379
|
[5] |
"وضعيت و چالشهای موجود در رابطه با پذيرش و مراقبت از كودكان در خانواده های جايگزين"، در فصلنامه باروری و ناباروری، سال دوم، شماره هشتم، پاييز 1380، صفحه 60-65
|
[6] |
گزارش شركت در كارگاه منطقه ای يونيسف در كشور اردن با موضوع «آموزش فراگير: برنامه ريزی اهداف بلند مدت كشوری» ، فصلنامه رفاه اجتماعی، پاييز 1381
|
[7] |
"سوادآموزی و ضرورت توجه به کودکان دو زبانه"، مجموعه مقالات برگزیده همایش آموزش و پرورش مشکلات و راه حل ها، سنندج 1383
|
[8] |
"محله دوستدار کودک"، مجموعه مقالات همایش توسعه محله ای چشم انداز توسعه پایدار شهر تهران، اسفند 1383
|
[9] |
"آموزش عالی و توسعه زمینه های رشد نهضت نرمافزاری"، مجموعه مقالات همایش آموزش عالی و توسعه پایدار، 1383
|
[10] |
"یادگیری تعاون"، مجموعه مقالات کنفرانس تعاون، اشتغال و توسعه، دانشگاه یزد، 1384
|
[11] |
"Reflecting on the Fuzzy Process of Self-Organised Learning"
اولین کنگره مشترک سیستمهای فازی و سیستمهای هوشمند، شهریور 1386
|
[12] |
Sepehr H & Fiske K, 1987 ‘Los ordenadores en nuestra escuela’ en Brencones I et al 1987 Integracion del Instrumentos Informaticos en las Distintas Areas del Curriculum, Universidad Autonoma de Madrid
در كتاب مجموعه مقالات "سمپوزيوم بين المللی آموزش و رايانه"
|
[13] |
Sepehr H, 1989, ‘El ordenador y el Aprendizaje de Lecto-escritura’ en Disfunciones cerebrales de aprendizaje, Madrid: Instituto de Ciencias del Hombre
در كتاب "اختلالات مغزی تاثيرگذار بر يادگيری"
|
[14] |
Sepehr H & Harris D, 1994, 'A review of the use of microcomputer, software by teachers supporting pupils, experiencing specific learning difficulties', in Wray D 1994, Literacy and Computers: Insight from Research, pp 62 – 70, United Kingdom Reading Association
در كتاب "سوادآموزی و رايانه: شناخت به دست آمده از پژوهش"
|
[15] |
Sepehr H, 1994, ‘An Inquiry into a Conversational Framework to Support Literacy in an EBD School’ in Littlefair A 1994 Literacy for Life, United Kingdom Reading Association
در كتاب "سواد برای زندگی"
|
[16] |
Sepehr H & Harris D, 1995, ‘Teachers’ use of Software for Pupils with Specific Learning Difficulties’ in Journal of Computer Assisted Learning , 1995, 11, pp 64-71
|
[17] |
Sepehr H, 1999, ‘Self-Organisation and Learning Difficulties in Residential Care: An Action Research Perspective’ in Barlow G (ed) 1999, Caring for the Individual in a Group setting: Individual Work and Service Design in Residential Care Glasgow: Center for Residential Child Care
|
[18] |
Sepehr H, 2000, ‘Inclusion and the multi-modal nature of children’s Learning’ in Ainscow M & Mittler P 2000 Including the Excluded: Proceedings of the 5th International Special Education Congress University of Manchester
|
[19] |